Concrete info/reglement

  • Deze activiteit werd goedgekeurd door de verschillende gemeentes waarvan we het grondgebied zullen 'bedroppen'... Ook de politionele diensten zijn op de hoogte en zullen patrouilleren die nacht om te controleren of alles correct verloopt.

  • U schrijft zich in per ploeg van exact 4 personen (geen 3, geen 5...) en dit enkel via de daarvoor voorziene reservatiemodule op de website van de Gempemolen.

  • Elke deelnemer verkeert in goede gezondheid

  • De minimumleeftijd van de deelnemers is 18 jaar. 16 jaar kan ook, mits begeleiding door minstens 2 volwassenen. 

  • Deelnameprijs per persoon bedraagt 25 euro. De kapitein van elk team (zie hieronder meer uitleg) dient het totaalbedrag per ploeg over te schrijven na ontvangst van een factuur. Pas na ontvangst van de betaling is uw inschrijving definitief.

  • Elke deelnemer is verzekerd door de organisatie.

  • Elke deelnemer krijgt een drankje (voor) onderweg en een aandenken (indien de ploeg slaagt in zijn missie)

  • Elk team bepaalt vooraf een 'kapitein'. Kapiteins zijn steeds 18+ en kunnen verantwoordelijkheid dragen. Kapiteins zullen onder meer belangrijke beslissingen dienen te nemen tijdens de tocht, en zijn van cruciaal belang gedurende de hele activiteit. Er wordt door ons enkel met kapiteins gecommuniceerd, ook tijdens de activiteit. De kapiteins worden geacht vooraf zeer goed te weten wat er verwacht wordt, de teamleden kunnen enkel met vragen bij hem/haar terecht.

  • U wordt per team ook daadwerkelijk 'gedropt' des nachts. Dit wil zeggen dat de stilte dient gewaarborgd te worden.

  • De tocht duurt vanaf 'drop zone' ongeveer 4 uur

  • Er wordt nooit over privé-terrein gewandeld en er worden nergens beschadigingen aangebracht, of afval achtergelaten.

  • Elke kapitein krijgt enkele dagen voor aanvang van de activiteit de exacte plaats van aanmelding toegestuurd per mail evenals een exact uur van aanmelding op die plaats. Te laat = niet starten... U komt per team naar dat punt van aanmelding maar het zijn enkel de kapiteins die zich mogen aanmelden.

  • De klok wordt gestart vanaf het moment dat de kapitein zich meldt op bovenstaand punt, dus vanaf dan 'ligt de pees erop'. Kapiteins dienen er dus voor te zorgen dat hun team volledig klaar en stipt op tijd op de afspraak verschijnt.

  • Elk team is verplicht mee te brengen: 1 kompas, 1 koordje van exact 1 m, 1 mes of schaar

  • Individueel mee te brengen: identiteitskaart, stapkledij en stevig schoeisel, vervangkledij zo gewenst

  • Alle hulpmiddelen (gps, gsm, horloge, tablets, zaklamp,...) zijn verboden. Wij staan 1 gsm per team toe, maar deze zal u ontnomen en later terugegeven worden. In geval van nood zal dit toestel steeds ter uwer beschikking zijn.

  • Alcohol is ten strengste verboden tijdens deze activiteit. Hier zijn we zeer strikt in, in overleg met de politionele diensten en de verzekeringsmaatschappij. Wordt iemand betrapt op alcohol, ook tijdens de tocht, stopt het verhaal voor dat team met onmiddellijke ingang.

  • Gebruikerskennis van kaart en kompas zijn van cruciaal belang dit jaar; de term 'azimut' moet u (of ten minste 1 persoon per team) zeer goed verstaan. Zelfstudie is een must, u ontvangt van ons, na definitieve inschrijving een korte cursus per mail. Studeert u dit niet, loopt het gegarandeerd fout.

  • Tijdens de dropping zal u een aantal opdrachten moeten uitvoeren waarmee u punten kan verdienen. Deze kunnen van fysieke en/of mentale aard zijn.

  • Na de dropping is er soep, koffie en/of thee voorzien

  • De winnaar van de dropping 2018 zal op de Facebookpagina van Brasserie De Gempemolen bekend gemaakt worden de dag na de dropping

 

Meer items

Contact

Gempstraat 56 3390 Sint-Joris-Winge
info@gempemolen.be
T 016 48 73 07

Al onze straffe stoten voor de komende periode!

Agenda met straffe stoten en stunts!
Webdesign by

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

x